جمعه 2 فروردين 1398   12:42:53
نظر سنجی
فرم
جهت ارسال مشکل خود برروی لینک ارسال مشکل جدید در انتهای صفحه کلیک کنید.
جستجوی مشکلات سامانه
نام سامانه
نام خانوادگی
شماره تلفن
تلفن همراه
شرح مشکل

مرتب سازی u
266 رکورد
# نام سامانهشرح مشکلپاسخ
1تایید صلاحیت
سلام
رمز و عبور و کلمه عبور را در سامانه ذخیره کرده ایم ولی یک روز واردسامانه می شود یه روز هرچه سعی می کنیم نمیتوانیم وارد سامانه شویم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

2تایید صلاحیت
با سلام
من در روز یکبار که وارد سامانه میشم مشکلی نداره
یهو خودش از سامانه خارج میشه و بعد مدام پیغام رمز نادرست میده و دیگه اجازه وزود به سامانه را نمیده
ممنون میشم پیگیری کنین
از آزمایشگاه تفلون کویر یزد هستیم

3پورتال
با سلام در ارتباط با بهم ریختگی صفحه پروتال خراسان شمالی قسمت منوی عمودی(اداره کل استان-معرفی اداره کل-درباره مدیر کل)اقدام لازم را مبذول نمایید
با سپاس فراوان

4پورتال
با سلام.
در ارتباط با بهم ریختگی صفحه در قسمت منوی عمودی(اداره کل استان-معرفی اداره کل-درباره اداره کل)اقدام لازم مبذول نمایید
با سپاس فراوان

5تایید صلاحیت
با سلام احتراما این شرکت فاقد گواهینامه استاندارد 17025 می باشد لذا جهت درخواست اعلام آمادگی ممیزی خارجی جهت صدور را برای آزمایشگاه کالیبراسیون شرکت نصب و تعمیرات نیروگاههای خوزستان را داریم با تشکر براتی

6تایید صلاحیت
با سلام
رمز ورود به سامانه 1 بود ولی اعلام خطا میشود . پیامک بازیابی رمز هم که باید به شماره موبایل آزمایشگاه کارخانه 09102581040 ارسال شود ولی نمی شود

7تایید صلاحیت
باسلام
برای ثبت نام مشخصات ازمایشگاه وارد میشود و سامانه پیام میدهد این شناسه ثبت شده

8تایید صلاحیت
با سلام. بنده یک دستگاه پکیچ دیواری بیتا خریداری کرده ام. جهت تائید توسط سازمان نظام مهندسی جهت دریافت انشعاب گاز اعلام نمودند که این مدل پکیچ استاندارد ملی آن ثبت نشده است. خواهشمند است در صورت استاندارد بودن این محصول آن را به سازمان نظام مهندسی استان کردستان در صورت امکان یا به بنده اعلام نمائید.

9تایید صلاحیت
فراموشی کدکاربری و رمز عبور

10اندازه شناسی، اوزان و مقیاسها
ریاست محترم سازمان استاندارد ایران:
با سلام:
اینجانب محمد علی احمدی زمانی در تیر ماه سال 1397 یک جفت لاستیک دنا برای ماشین سنگین (کامیون) خریداری کردم ولی به علت کیفیت ساخت پایین و نامرغوب دچار فرسایش پایین بوده اند و پس از دو الی سه هفته دچار فرسایش شدید شدند به همین خاطر لاستیک های ذکر شده را به فروشگاه خریداری شده مرجوع کرده و پس از بررسی ها و تست های لازم توسط فروشنده و مسئول فنی فروشگاه صحت مشکل فوق محرز گردید بنابراین لاستیک ها را جهت بررسی و تعویض (گارانتی) برای شرکت سازنده ارسال کردم لکن پس از گذشت چند ماه و پیگیری های مداوم و نوسانات قیمتی تنها یکی از لاستیک ها مورد قبول واقع گردید در صورتی که هر دو لاستیک دارای یک عیب و نقص مشترک بوده اند و هر دو از نظر کیفیت ساخت استاندارد پایین بودند
لذا خواهشمندم پیگیری های لازم را در این رابطه انجام دهید
لطفا نامه فوق تحویل اقای حر آبادی گردد
با تشکر

ارسال مشکل جدید
12345678910...>>>