سه شنبه 1 اسفند 1396   09:29:27
نظر سنجی
فرم
جهت ارسال مشکل خود برروی لینک ارسال مشکل جدید در انتهای صفحه کلیک کنید.
جستجوی مشکلات سامانه
نام سامانه
نام خانوادگی
شماره تلفن
تلفن همراه
شرح مشکل

مرتب سازی u
120 رکورد
# نام سامانهشرح مشکلپاسخ
1پورتال
با سلام و احترام
لطفا راجع به نحوه ارائه مستندات مربوط به فرم ارزیابی عملکرد سال 96 در قسمت پورتال، شاخص داشتن تارنمای استاندارد در مورد پشتیبانی از افراد کم توان- داشتن دستورالعمل بروزرسانی- استاندارد بودن زمان بارگزاری سایت- استفاده از ابزار های شبکه داخلی- داشتن نظرسنجی فعال در مورد خدمات راهنمایی بفرمایید.

2اندازه شناسی، اوزان و مقیاسها
با سلام . خودرو تیوولی شرکت رامک طی این چند سال که که برچسب مصرف سوخت دار شده . سری جدید رده C داره ولی سری های گذشته رده A بوده . ایا می شود یک ماشین دو نوع برچسب داشته باشه . شرکت مدعی هست ماشین از نظر فنی فرقی نکرده
متشکرم

3تایید صلاحیت
با سلام
جهت دریافت گواهینامه ایزو17020 از قسمت ثبت اعطا درخواست بازرسی ثبت نام شده و به مرحله پرداخت هزینه رسیدیم اما وضعیت مربوطه نامشخص خورده. لطفاً راهنمایی بفرمایید علت چیست ؟
با احترام

4صادرات و واردات
سرکار خانم رضوانی، با سلام و احترام
1- درخصوص بارنامه شماره HDM1135SESL9017 مربوط به واردات ست سرم با شماره رفرنس MAC/CHN/96711/MR/COI/ZARDIS/PART3/9017 ، علیرغم آپلود همه مدارک توسط شرکت بازرسی،تست ریپورت سر سوزن در سامانه استاندارد هرمزگان قابل مشاهده نبوده و امکان ویرایش و آپلود مجدد نیز وجود ندارد.لطفا با ایجاد دسترسی امکان آپلود مجدد را فراهم آورید.
2-درخصوص بارنامه شماره DEL700112300 مربوط به واردات آنژیوکت با شماره رفرنس MAC/IND/96711/MR/COI/KOTA KAMIL/2300 ، نامه فارسی که توسط شرکت بازرسی در سامانه استاندارد هرمزگان آپلود شده قابل مشاهده نبوده و نیاز به آپلود مجدد دارد درحالیکه گزینه ویرایش وجود ندراد.لطفا با ایجاد دسترسی امکان آپلود مجدد را فراهم آورید. درصورت نیاز به توضیحات بیشتر با بنده تماس بگیرید.ممنون

5تایید صلاحیت
با سلام
جهت ادامه روند پروسه تجدید صلاحیت، ویرایش مدارک درخواستی از سوی سازمان به چه صورت می باشد؟

6پورتال
با سلام و احترام
هنگام ثبت شکایت در سامانه رسیدگی به شکایات از طریق لینک ثبت شکایت/اعتراض در سایر موارد، پس از ثبت شکایات و دریافت کد رهگیری، امکان رفتن به صفحه دوم در کارتابل شکایات وجود ندارد و در نتیجه امکان مشاهده و پاسخگویی به شکایات در صفحات بعد وجود ندارد در حالی که هنگام گزارش گیری، تمام شکایات ثبت شده قابل مشاهده هستند.همچنین در قسمت شکایات اقدام نشده، شکایاتی که پاسخ داده شده اند نیز به عنوان شکایات اقدام نشده لحاظ شده اند.خواهشمند است جهت رفع مشکل پیش آمده، اقدام مقتضی صورت پذیرد.با تشکر

7اندازه شناسی، اوزان و مقیاسها
بشبششب

8تایید صلاحیت
با سلام و احترام
با توجه به اعلام شفاهی و لزوم اعلام تاریخ ارزیابی شرکت پایش گستران پیشرو در سامانه، خواهشمند است درخواست ها به شماره 13940230047871890 و 13960240014188080 تجمیع نمایید.
نظر به انجام بازرسی در روز شنبه مورخ 1396/12/05 خواهشمند است اقدامات لازم را هر چه سریعتر مبذول فرمایید.
با تشکر
با سلام
انجام شد
9پورتال
با سلام و احترام
هنگام ثبت شکایت در سامانه رسیدگی به شکایات از طریق لینک ثبت شکایت/اعتراض در سایر موارد، پس از ثبت شکایات و دریافت کد رهگیری، امکان رفتن به صفحه دوم در کارتابل شکایات وجود ندارد و در نتیجه امکان مشاهده و پاسخگویی به شکایات در صفحات بعد وجود ندارد در حالی که هنگام گزارش گیری، تمام شکایات ثبت شده قابل مشاهده هستند.همچنین در قسمت شکایات اقدام نشده، شکایاتی که پاسخ داده شده اند نیز به عنوان شکایات اقدام نشده لحاظ شده اند.خواهشمند است جهت رفع مشکل پیش آمده، اقدام مقتضی صورت پذیرد.با تشکر

10پورتال
با سلام و احترام
پیرو مذاکره تلفنی با سرکار خانم رحمانی، خواهشمند است نسبت به ایجاد فرم پویا ذیل متعلق به یوزر zanjan-law و روی صفحه ایجاد شده نظرخواهیاقدام گردد.

سازمان ملی استاندارد ایران
فرم نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)

1- نام و نام خانوادگی مراجعه کننده (در صورت تمایل):
2- نام و نام خانوادگی ملاقات شونده :
3- ساعت ورود :
4- ساعت خروج :
5- تاریخ مراجعه:
6-شماره تماس:
7- دلیل مراجعه :

مراجعین گرامی با سلام،

ارایه خدمات هرچه بهتر و جلب رضایت ارباب رجوع هدف اصلی ماموریت خواهشمند است با پاسخ به سؤالات زیر خدمتگزاران خود را در تحقق این هدف یاری نمائید.

1- همکاری و اطلاع رسانی شفاف و دقیق و اهدا اطلاعات در بدو ورود به اداره کل چگونه بود؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد

2- نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بود؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد

3- نام فرد یا افرادی که با شما برخورد مناسب یا نامناسب داشته اند مرقوم فرمائید.

4- در حوزه مورد مراجعه نظم و انظباط اداری را چگونه دیدید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد

5- کیفیت و کمیت اطلاع رسانی در زمینه مقررات مورد عمل، مدارک مورد نیاز ، نحوه انجام کار و آنچه را که باید ارباب رجوع بداند در واحدهای مربوطه چگونه ارزیابی می کنید؟
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد

6- با توجه به امکانات و اختیارات ارزیابی شما از زمان دریافتی چیست؟
قابل قبول
تقریبا قابل قبول
غیر قابل قبول

7- آیا خدمت مورد نظر شما در موعد مقرر انجام شده است؟
بلی
خیر

8- آیا درخواست خلاف مقررات از جنابعالی شده است؟ لطفاً آن را مرقوم فرمائید.

9- لطفاً پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در جهت تسهیل و تسریع در امور مرقوم فرمایید.

ارسال مشکل جدید
12345678910...>>>